Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále “Podmínky”) společnosti TRIXIT s.r.o se sídlem Štefánikova 248, Praha 5, 150 00, e -mail hello@trixit.cz , telefonní číslo 733172562, IČO: 08510938, DIČ: CZ08510938 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás (dále též Kupující) a Nás na základě kupní smlouvy (dále „Smlouva“) uzavřené prostřednictvím webových stránek www.blbejweb.cz.
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat, avšak touto změnou nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
Smlouva je uzavírána pouze distančním způsobem a to prostřednictvím rozhraní webové stránky. Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně dohodou schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našich webových stránkách, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
I. DEFINICE
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za službu bez DPH, Celková cena je cena s DPH;
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem
- Objednávka je Váš neodvolatelný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Naší služby;
- Služba je vše, co můžete nakoupit na našich webových stránkách.
II. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.
- Koupě služby je možná pouze přes webové rozhraní.
- Při nákupu služby je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli při objednání služby budeme tedy považovat za správné a pravdivé
III. UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím webových stránek, Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku vzájemně využíváme. Náklady na využití internetových prostředků pro uzavření smlouvy si hradí každá smluvní strana sama.
- K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na webových stránkách doplnili údaje pro Objednávku. V tomto návrhu musí být Vámi uvedeny následující údaje:
a) výběr Vámi požadované služby z naší nabídky.
c) Vaše identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit službu zejména tedy jméno, příjmení, ičo, telefonní číslo a e-mailovou adresu;
d) V případě Smlouvy, na základě které Vám budeme službu dodávat pravidelně a opakovaně, též informaci, jak dlouho požadujete službu dodávat.
4. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky, Cena služby a tyto Podmínky. Potvrzením Objednávky z naší strany dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy.
Pozn. Předpokladem této formulace je uvedení podmínek na webu tak, aby si je zákazník mohl předem přečíst před odesláním poptávky - Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy službu nemůžeme z technických důvodů poskytnout. Pokud Vám Objednávku nebudeme moci potvrdit, budeme Vás kontaktovat.
6. V případě, že v rámci webových stránek nebo v návrhu Objednávky bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám službu za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. V případě, že Naši nabídku nepotvrdíte ani ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, jsme oprávněni od uzavřené Smlouvy odstoupit. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra apod..
7. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek zaplacení Celkové ceny.
IV. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Cena je vždy uvedena v rámci webových stránek, v návrhu Objednávky a ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u služby v rámci webových stránek a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě.
- Celková cena je cena včetně DPH
- Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy.
a) Úhradu Celkové ceny provedete bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. Celková cena splatná do 14ti kalendářních dnů . - Faktura bude vystavena v elektronické podobě a bude zaslána na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
- Pokud platba za Službu nebude připsána na účet uvedený v Objednávce ve stanoveném čase, bude účtováno penále v hodnotě 0,1% z částky za den.
V. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
1. Zaručujeme, že Služba:
a) má vlastnosti, které jsme si s Vámi dohodnuli, a pokud nebyly výslovně dohodnuty, pak takové, které jsme u popisu služby uvedli, případně takové, které lze s ohledem na povahu služby očekávat;
b) splňuje požadavky na ní kladené platnými právními předpisy;
c) není zatížena právy třetích stran.
2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Pokud však vadu neodstraníme včas nebo odmítneme vadu odstranit, vzniká Vám právo od Smlouvy odstoupit. Odstoupit můžete také v případě, kdy nemůžete službu řádně užívat pro opakovaný výskyt závažných vad.
3. Do 3 dnů od obdržení reklamace Vám na e-mailovou adresu potvrdíme, že jsme reklamaci obdrželi, kdy jsme ji obdrželi a předpokládanou dobu trvání vyřízení reklamace. Reklamaci, která bude vyhodnocena jako oprávněná, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího obdržení. Lhůta pro odstranění vady může být po naší vzájemné dohodě prodloužena. Pokud lhůta pro vyřízení reklamace marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy.
4. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem.
VI. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
2. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme službu, pokud existují objektivní důvody, proč není možné službu dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze služby).
3. Pokud se ukáže, že jste v Objednávce záměrně uvedli nesprávné informace, máme právo neprodleně odstoupit od uzavřené Smlouvy s tím, že po Vás bude požadována náhrada za námi již vynaložené náklady.
4. V případě, že nakupujete službu v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli, i bez udání důvodu.
5. Vy jste oprávněni odstoupit od Smlouvy v případě nedodání služby
VII. ŘEŠENÍ SPORŮ
1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy: ahoj@blbejweb.cz Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu
kupujícího.
3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
VIII. Zásady zpracování osobních údajů
Tyto zásady jsou uvedeny na webových stránkách https://blbejweb.cz/kontakt/gdpr-podminky-pro-web-blbejweb-cz/
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek, bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě přes kterou jste nás kontaktovali.
3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší vzájemné a písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky služby, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku služby následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
5. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
6. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 10.11.2023